14 Jul 2013


Assalamualaykum wbt :)


MILKY G TEH SUSU MIRIFICA merupakan produk terbaru dan paling kesan di pasaran minuman yang membantu membesarkan payudara wanita dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan.

Ekstrak betik hijau dan Pueraria Mirifica thai untuk pemulihan tisu payudara dan meningkatkan rembesan estrogen ke tahap yang lebih tinggi bagi merangsang pengumpulan lemak untuk payudara yang lebih besar dan penuh.
Sarang burung dan Marine Collagen untuk pembaharuan ligamen penggantung payudara, meningkatkan keanjalan gentian ligamen, mengukuhkan struktur payudara dan sistem sokongan untuk hasil yang lebih tegang dan gebu!

Juga berfungsi menghalang melanin dan mengekalkan kulit yang cerah.

1. Hasil yang memuaskan & tiada lantunan semula (tidak kembali ke keadaan asal). 2. Tiada kesan sampingan.
3. Semudah menikmati secawan teh.
4. Memperbaiki kesihatan umum melalui pengambilan sarang burung.
5. Hasil yang Cepat & Effektif

1 CAWAN = Kaedah Urut - 500 kali.
1 CAWAN = Tempoh Penggunaan Coli Pembesaran Payudara - 6 Bulan.
1 CAWAN = Pati Minyak Pembesaran Payudara – 200 kali urut.
1 CAWAN = Penggunaan Pad Pembesaran Payudara – 6 Bulan.
1 CAWAN = Sup Cina Pembesaran Payudara - 20 hari.

4 Manfaat Kecantikan Milky G:

1. Pembesaran Payudara Amat sesuai untuk mereka yang kurang dikurniai secara semula jadi dan para ibu yang ingin membetulkan defisit dalam isipadu dan saiz payudara selepas melahirkan anak

2. Mencantikkan Payudara Menambahbaik bentuk payudara anda secara semula jadi dan mengembalikan warna dan kecantikannya pada waktu muda. Memperbetulkan bentuk pertumbuhan tidak sekata, payudara lendut, payudara kendur dan areola yang gelap untuk meningkatkan keyakinan anda!

3. Kulit Berseri Direka untuk memulihara sistem endokrin wanita bagi memperbaiki kulit kering dan kurang bermaya. Kini, semua wanita boleh menikmati wajah berseri untuk jangka yang lebih panjang!

4. Penjagaan Dalaman Formula Milky G dibentuk secara teliti untuk menyokong sistem endokrin wanita atas matlamat membantu keseimbangan hormon, di samping membesarkan payudara anda, membetulkan kitar haid yang tidak teratur, dan melindungi kesihatan faraj anda. Setiap gadis akan memperolehi kesihatan dalaman dan luaran yang optimum!

5 Ramuan Utama:
Sarang Burung
Sarang Burung yang terkenal kerana kaya dengan jumlah kolagen telah membantu mencantikkan wanita yang tidak terkira di asia. Memperbaiki wajah anda, mengembalikan keanjalan kulit dan mengurangkan selulit. Gabungan sempurna bagi mereka yang mementingkan kedua-dua keindahan dan kesihatan.

Betik Hijau
Buah tropika yang sangat baik untuk menggalakkan pertumbuhan sel payudara dan pembesarannya. Turut merupakan pembersih kolon yang penting, penyahtoksik, dan pengelupas untuk mendapatkan kulit berkilat serta memikat.

Pueraria Thailand
Mungkin bukan herba yang menarik, tetapi potensinya sebagai pencantik payudara sesungguhnya menakjubkan! Pueraria Thai menegangkan tisu payudara yang sedia ada untuk menghasilkan payudara yang lebih kental - pastinya pilihan yang menarik.

Lycopene Tomato
Berkesan untuk mengekalkan keadaan kulit yang lebih muda dengan menggalakkan kitaran sel yang sihat dan kadar penuaan yang lebih perlahan.

Kolagen
Tahukah anda kolagen dan air membentuk struktur mengejutkan yang juga dipanggil sebagai Rantaian Air Kolagen?
Penemuan ini telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan tugas dan penghasilan molekul, tisu dan sel-sel di seluruh tubuh badan manusia.
Jelas diketahui kini, kolagen berfungsi seiring dengan air dalam mengekalkan hidrasi kulit sepanjang hari, untuk kulit yang licin dan berseri

Kemajuan Produk yang Mengagumkan: Sarang Burung & Teh Susu Betik, Kemajuan Untuk Kecantikan Buah Dada!

Kemajuan 1#: Kembali ke pangkal akar masalah pertumbuhan payudara kecil, penyelesaian dan penambahbaikan tanpa kelewatan atau keraguan!
Milky G mengandungi betik hijau dan pueraria thai yang mengawal atur fungsi ovari di samping merangsang perembesan hormon estrogen supaya sel payudara mendapat nutrien yang mencukupi pada kadar yang cepat untuk pertumbuhan tisu dan pembesaran payudara yang menyeluruh.

Kemajuan 2#: Kulit Baru Berseri – Penjelmaan Payudara yang Menawan!
Sarang burung kaya dengan kolagen semula jadi untuk mengembalikan keadaan kulit awet muda. 98% pelanggan wanita berkongsi pengalaman tentang keadaan kulit dengan cela yang kurang, lebih cerah, anggun dan lembut.

Kemajuan 3#: 100% Semula jadi, Selamat Dimakan untuk Jangkamasa Panjang, dan Tiada Lantunan Semula!
Milky G diperbuat daripada 100% ramuan semula jadi. Kualiti produk ini telah diuji dan sesuai dimakan untuk jangkamasa panjang. Tiada kesan lantunan semula walaupun pengambilan produk terhenti.










Regards Luv,
Awla Mukhlisah Beauty Shop :)


Posted by Awla Mukhlisah in with No comments


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment



Bookmark Us

Facebook Favorites Twitter

Search

Don't Forget To Join US Our Official Fanpage
×
bloggerWidget

ABOUT US

"awlamukhlisah.blogspot.com" merupakan sebuah laman web yang bukan hanya untuk menjual atau menyediakan servis di tahap "vvip class" malah kami juga berkongsi pelbagai Tips, Idea dan Informasi kepada ramai orang demi menambah nilai kehidupan ramai orang. In sha Allah.

Selain itu, kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan bermula dari 0 sen sebagai modal :)

Semoga kalian akan mendapat manfaat daripada blog ini serta diredhai oleh Allah SWT. Amin.
Terima kasih.

Salam Kejayaan.

Nuffnang

FOLLOW ME --> Instagram

Our Official Fanpage

Buddies