13 Jul 2013


Kryolan Translucent Powder 

Diadun dengan sempurna sehingga meninggalkan kesan halus dan lembut, serta tidak pecah ketika digunakan. Warnanya akan rata dengan warna kulit tanpa kesan comot dan solekan persis artis terkenal. 

Strukturnya yang lembut membuatkannya meresap dengan sempurna dan tahan lama dikulit tanpa merengsakan kulit anda. Sangat selesa dan senang digunakan.

This classical powder preparation is characterized by its fineness and high degree of color neutrality. 

Translucent Powder contains a large share of modified rice starch, unique in its specification. It assures great absorption power and enhances the durability of make-up on the skin.

Translucent Powder is outstandingly suited for all professional applications. The fine powder particles produce a comfortable, pleasant wearing feeling. 

TL4 = yellowish tone - natural 
TL7 = chocolaty tone - reddish 
TL9 = chocolaty tone - whitish 
My personal notes: 
Translucent means transparent. This powder provides transparent output for your finishing touch. Highly recommended for tanned skin coz it's transparent result will help you prevent the whitish look on your make-up application. 








Regards Luv, 
Awla Mukhlisah Beauty Shop :)

Posted by Awla Mukhlisah in with No comments


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment



Bookmark Us

Facebook Favorites Twitter

Search

Don't Forget To Join US Our Official Fanpage
×
bloggerWidget

ABOUT US

"awlamukhlisah.blogspot.com" merupakan sebuah laman web yang bukan hanya untuk menjual atau menyediakan servis di tahap "vvip class" malah kami juga berkongsi pelbagai Tips, Idea dan Informasi kepada ramai orang demi menambah nilai kehidupan ramai orang. In sha Allah.

Selain itu, kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan bermula dari 0 sen sebagai modal :)

Semoga kalian akan mendapat manfaat daripada blog ini serta diredhai oleh Allah SWT. Amin.
Terima kasih.

Salam Kejayaan.

Nuffnang

FOLLOW ME --> Instagram

Our Official Fanpage

Buddies