13 Jul 2013

Assalamualaykum wbt :) 

new new new at Awla Mukhlisah Beauty Shop ♥ 

Kandungan : 138ml (tahan 2-3 bulan) 

Khas untuk wanita tropika dengan kandungan L-Gluthathione 5 kali lebih tinggi khusus untuk mencerahkan dan melindungi kulit dengan SPF 130 pa++ antara tertinggi dipasaran malah ia dapat menjadikan kulit lebih lembut & licin ! 

Apabila anda bersiap untuk keluar dan mengkehendaki kulit yang cerah berseri-seri dengan kadar segera, produk ini adalah pilihan terbaik. Cathy L-Glutathione Magic Cream dengan SPF130 PA + + diformulasi untuk mencapai kulit yang sempurna pada harga yang amat berpatutan. 

Ekstrak kepekatan L-Glutathione adalah 30% lebih daripada produk pemutihan biasa menjadikan Cathy Magic Cream sehingga 5 kali ganda lebih bagus keupayaan untuk mengecilkan pori-pori seterusnya menghasilkan kulit yang lebih cerah, gebu, anjal dan berseri-seri. 

Permukaan kulit akan menjadi “rosy pink” dan jelas cerah dari biasa boleh dilihat sebagai aura pencerahan kulit anda. Ia mengandungi unsur-unsur pemutih dari SUSU dan Vitamin C. 

Kesan pencerahan semula jadi, dan keputihan maksimum di samping melindungi dan menjaga kulit anda dari matahari. Kulit tampil lebih sihat dan segar sepanjang masa.
Cathy L-Glutathione Magic Cream sesuai untuk semua jenis kulit dan dalam apa juga keadaan. 
Wangian yang lembut dan semula jadi akan membuat anda berasa selesa, tidak melekit dan meningkatkan keyakinan diri apabila anda menggunakannya. Mampu menyelesaikan segala masalah kulit.

Ia memberikan kesan pemutihan segera, dan penggunaan yang berterusan adalah digalakkan sehingga mendapat kesan yang anda ingini 

Natural plant extracts, no animal derivates - Halal Formulated in Korea 


Fungsi : 

♥ Menyembunyikan Jeragat & Lingkaran Gelap yg tak sekata. 
♥ Kesan pencerahan dpt dilihan dlm masa yang sangat singat coz kandungan L-Glthatione pekatan tinggi dan mudah diserap.
♥ Cathy magic Cream memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya. 
♥ Tak mengelupaskan kulit. 


Cara Menggunakannya :
Sapu & ratakan Cathy Magic Cream di bahagian muka & badan selepas mandi (selepas kering)....Sapu di bahagian muka & badan agar dapat melindungi kulit dari sinaran matahari & ianya dapat menghilangkan kedutan... Tak perlu di bilas. Ianya sangat sesuai bagi menghilangkan jeragat, jerawat, black / white head. 






Regards Luv, 
Awla Mukhlisah Beauty Shop :)

Posted by Awla Mukhlisah in with No comments


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment



Bookmark Us

Facebook Favorites Twitter

Search

Don't Forget To Join US Our Official Fanpage
×
bloggerWidget

ABOUT US

"awlamukhlisah.blogspot.com" merupakan sebuah laman web yang bukan hanya untuk menjual atau menyediakan servis di tahap "vvip class" malah kami juga berkongsi pelbagai Tips, Idea dan Informasi kepada ramai orang demi menambah nilai kehidupan ramai orang. In sha Allah.

Selain itu, kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan bermula dari 0 sen sebagai modal :)

Semoga kalian akan mendapat manfaat daripada blog ini serta diredhai oleh Allah SWT. Amin.
Terima kasih.

Salam Kejayaan.

Nuffnang

FOLLOW ME --> Instagram

Our Official Fanpage

Buddies