15 Feb 2014

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ


Assalamualaykum wbt semua :)

| YA ALLAH, JANGAN TINGGAL KAN KAMI ! |

USAI REVISION BERSAMA GENG BISNES AMBS TEAM petang tadi.

Alhamdulillah. Syukur. Hari ni dapat 'bergather' kembali bersama geng-geng bisnes di UNISZA. Ha, inilah diantara TEAM AWESOME saya! Matlamat kami sama, iaitu ingin menambah nilai kehidupan ramai orang, In sha Allah. Macam-macam persoalan yang kami bincangkan tadi. nampak sukar, tapi bila dah bersamaTEAM, segalanya, MUDAH. 

SYUKUR ALLAH masih memberi kefahaman kepada kami!


DULU, hanya 3 orang pelajar yang sertai saya di dalam bisnes khususnya di UNISZA. HARI ini, bertambah 10 orang lagi pelajar di UNISZA. Masih berbaki 23 orang lagi AGEN AMBS yang sah di luar sana. Kebanyakkan nya pelajar. semuanya 36 orang. Alhamdulillah.

Ya, saya sangat suka memberi peluang kepada mereka yang "masih berlajar" untuk menceburi di dalam bidang perniagaan. Usah tanya mengapa! lihat sendiri, dunia sekarang, kalau bukan kita yang ingin memberi bantuan, siapa lagi yang kita harapkan? jadi, mulalah berjihad mencari rezeki seawal usia yang mungkin!

Doaku Allah, aku mohon, 
Ampunilah dosa-dosa kami, dosa-dosa kedua ibu bapa dan keluarga kami. Ya Rahman, kuat kan kami, peliharalah kami TEAM AMBS, murahkan rezeki kami, kuatkan semangat kami. Bantu kami di dalam mempelajari Ilmu mu, bantulah kami dalam menambah nilai kehidupan ramai orang. ALLAH jangan tinggal kan kami. Berikan Rahmat Kasih sayangMU buat kami serta berikanlah kejayaan kepada kami di dunia dan diakhirah. Amin Ya Rabbal A'lamin.

إِنَّ اللَّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ.
Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. | al-Rad 13:11|

Semoga ALLAH permudahkan kami. Amin. 
12.02.2014 




Posted by Awla Mukhlisah in with No comments


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment



Bookmark Us

Facebook Favorites Twitter

Search

Don't Forget To Join US Our Official Fanpage
×
bloggerWidget

ABOUT US

"awlamukhlisah.blogspot.com" merupakan sebuah laman web yang bukan hanya untuk menjual atau menyediakan servis di tahap "vvip class" malah kami juga berkongsi pelbagai Tips, Idea dan Informasi kepada ramai orang demi menambah nilai kehidupan ramai orang. In sha Allah.

Selain itu, kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan bermula dari 0 sen sebagai modal :)

Semoga kalian akan mendapat manfaat daripada blog ini serta diredhai oleh Allah SWT. Amin.
Terima kasih.

Salam Kejayaan.

Nuffnang

FOLLOW ME --> Instagram

Our Official Fanpage

Buddies