20 Jan 2014

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيم

Assalamualaykum wbt :)

Anda Seorang yang Malas Bersenam? Malas untuk Makan Pil atau Serbuk Kurus? Jangan Risau, Opa Snow Slimmimg Foam Memang Untuk Anda !!!

Bahan bukan gel, bukan krim tetapi foam bebuih! Nikmati perubahan yang ketara dalam masa 7 hari! Terlaris di Korea!


Apa itu OPA Snow Slimming Foam?
OPA Snow Slimming Foam merupakan produk terhangat dari Korea yang mengandungi 3X ganda L-Carnitine! OPA Snow Slimming Foam boleh digabungkan bersama dengan produk lain seperti Polypeptide dan ekstrak kopi untuk mendapatkan badan yang lebih langsing! Rasakan 3 perubahan menarik semasa menggunakan OPA Snow Slimming Foam dengan perubahan mengejut dari rasa sejuk kepada hangat.

Nikmati serapan buih yang menjadikan kulit anda lebih tegang hasil daripada bahan semulajadi seperti Bitter Orange Extracts membantu menghilangkan kupasan pada bahagian punggung dan paha. Tambahan Hyaluronic Acid berkonsentrasi tinggi menjadikan kulit anda terasa lebih lembap. Rasakan sendiri perubahan bentuk badan dan kulit anda hasil daripada bahan semulajadi ini menggunakan OPA Snow Slimming Foam.



Cara penggunaan OPA SNOW SLIMMING FOAM dalam 3 Langkah Menarik: 
Kejutan - >Dingin ->Haba. 


Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi. 

Nikmatilah formula/bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta alami dengan kulit anda!


Kelebihan OPA Snow Slimming Foam :

✯ Produk Istimewa
OPA Snow Slimming Foam merupakan satu-satunya produk pelangsing badan di dunia yang membolehkan anda kurus dan perlu melakukan senaman dan aktiviti yang memenatkan. Slimming Foam ini meresap ke dalam kulit anda dan meningkat keberkesanan thermal dan paling penting sekali membakar lemak badan secara berkesan!

✯ Sangat Berkesan
OPA Snow Slimming Foam berkesan dalam membakar lemat pada bahagian badan yang degil dan membuang lemak yang tidak diperlukan untuk menjadikan bentuk badan anda lebih cantik dan licin.

✯ Kesan Pantas
Pakej Pelangsingan 4 dalam 1 iaitu kurus dengan sihat, membentuk rupa badan, anti kedutan dan menawan kelembapan kulit. OPA Snow Slimming Foam menyelesaikan masalah lemak pada bahagian badan yang degil, mengetatkan kulit yang kendur, kulit mengelupas serta kulit yang kering.

✯ Selamat Digunakan
OPA Snow Slimming Foam mengutamakan kualiti dan produk semulajadi. Selepas buih diaplikasikan ke kulit, anda akan merasakan sensasi panas akibat pembakaran lemak di dalam namun rasa yang sejuk yang segar pada kulit anda. OPA Snow sangat sesuai untuk semua jenis kulit.

1 Minggu: Proses Perubahan yang Mengujakan!

⌛ 7 Hari
Alami sensasi getaran pada bahagian bawah perut. Rasakan kehangatan pada bahagian badan yang mempunyai lebihan lemak. Selepas beberapa hari, anda akan mengalami proses nyah tinja yang lebih lancar. Perhatikan bahagian bawah perut yang mengempis. Penggunaan yang konsisten mampu membuang hampir 8 paun lemak padah.

⌛ 15 Hari
Nikmati perubahan pada bahagian pinggul dan berat anda. Lemak mula berkurangan pada bahagian paha anda. Bahagian dinding usus anda akan berasa lebih sihat dan senang. Pada tahap ini anda mampu menghilangkan hampir 20 paun lemak dengan mudah sambil mendapatkan hasil kulit yang lebih halus dan lembap.

⌛ 21 Hari
Penggunaan yang kerap selama 21 hari akan mengurangkan lemak pada bahagian lengan yang mejadikan lengan lebih langsing. Perhatikan juga lemak yang semakin menghilang pada bahagian pinggang. Perut anda akan menampakkan bentuk pinggang yang ketara. Perubahan yang menyerlahkan personaliti dan penampilan anda yang baru.

⌛ 60 Hari
Badan yang baru. Pinggang yang kecil. Pinggul yang menggiurkan. Perubahan bentuk badan berbentuk S dengan tona kulit yang lebih halus. Penghapusan lebihan lemak degil secara menyeluruh tanpa gemuk semula.




Thank you verry mucch



Regards Luv, 
Posted by Awla Mukhlisah in with No comments


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment



Bookmark Us

Facebook Favorites Twitter

Search

Don't Forget To Join US Our Official Fanpage
×
bloggerWidget

ABOUT US

"awlamukhlisah.blogspot.com" merupakan sebuah laman web yang bukan hanya untuk menjual atau menyediakan servis di tahap "vvip class" malah kami juga berkongsi pelbagai Tips, Idea dan Informasi kepada ramai orang demi menambah nilai kehidupan ramai orang. In sha Allah.

Selain itu, kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan bermula dari 0 sen sebagai modal :)

Semoga kalian akan mendapat manfaat daripada blog ini serta diredhai oleh Allah SWT. Amin.
Terima kasih.

Salam Kejayaan.

Nuffnang

FOLLOW ME --> Instagram

Our Official Fanpage

Buddies