12 Aug 2014

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

اَللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

Assalamualaykum wbt :)

Salam Jumaat para bakal jutawan!
saya ada terima beberapa mesej personal tentang down bila tak ada sale, tapi saya tak berkesempatan nak balas semua, sebab huru hara.. tak menang tangan nak check order hari2,maafkan saya ya.. huhu.. ok, meh saya share something yang selalu saya amalkan bila rasa DOWN!
bila rasa DOWN dalam perniagaan.. cuba buat macam ni :

1) tarik nafas panjang2.. hebus perlahan2..

2) baca AL fatihah sekali..

3) sambil tangan kat dada, cakap pada diri sendiri, "aku hebat, sebab tu aku ada di landasan begini,sebab Allah tahu, aku kuat, ya Allah, thank you! sambil senyum!

4) visualize yang duit akan datang pada kita bertongkol2... banyak2.. bertimbun2.. sambil,kita cakap, ya Allah terima kasih,terima kasih, terima kasih... terima kasih..! dengan rezeki ni, aku nak bantu orang yang susah!
ingat,apa yang kita cakap, apa yang kita rasa, apa yang kita buat, itu ialah doa!!
so, visualize yang elok2.. saya belajar teknik ni, bayar ribu riban.. tapi ni, saya bagi free.. kalau tak buat, memang rugi. benda ni salah satu, yang selalu saya amalkan, nampak walau nampak macam pelik, tapi ini hakikat. the one thing yang boleh majukan diri kita!
ingat! Allah memberi mengikut sangkaan kita!

cayourkkk! salam jumaat! jangan lupa baca surah al kahfi!
Semoga Bermanfaat ya!

Regards,


Posted by Awla Mukhlisah in with No comments


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment



Bookmark Us

Facebook Favorites Twitter

Search

Don't Forget To Join US Our Official Fanpage
×
bloggerWidget

ABOUT US

"awlamukhlisah.blogspot.com" merupakan sebuah laman web yang bukan hanya untuk menjual atau menyediakan servis di tahap "vvip class" malah kami juga berkongsi pelbagai Tips, Idea dan Informasi kepada ramai orang demi menambah nilai kehidupan ramai orang. In sha Allah.

Selain itu, kami juga membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan bermula dari 0 sen sebagai modal :)

Semoga kalian akan mendapat manfaat daripada blog ini serta diredhai oleh Allah SWT. Amin.
Terima kasih.

Salam Kejayaan.

Nuffnang

FOLLOW ME --> Instagram

Our Official Fanpage

Buddies